Bezorgkosten:

– Bij bestellingen van de multi-pointers en voegpennen brengen wij € 7,50 verzendkosten in rekening
– Bij bestellingen van de multi-steigerkappen of systeemkappen worden de verzendkosten berekend op basis van afstand, de kosten hiervoor ziet u voordat u afrekent.

Wanneer u meerdere aankopen doet, is het streven altijd om deze aankopen als één pakket te versturen. Dit is niet altijd mogelijk omdat we in bepaalde gevallen afhankelijk zijn van de voorraadposities van onze leverancier(s). U heeft wel de mogelijkheid om uw producten af te halen. Dit kan alleen wanneer u een afspraak heeft gemaakt en een betalingsbewijs kunt overleggen bij ons magazijn.

Betaalmogelijkheden

In onze webshop heeft u de keuze uit twee betaalmogelijkheden:
Betalen met iDeal
Bij deze betaalmethode kunt u tijdens het bestelproces direct de betaling afhandelen via uw eigen bank. U rekent af in een vertrouwde betaalomgeving op basis van de beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u online bankiert, kunt u direct gebruik maken van iDeal, u hoeft zicht hier niet voor aan te melden.

Onder rembours
Wilt u uw bestelling liever achteraf betalen? Dan kunt u de bestelling onder rembours laten bezorgen. U betaalt pas bij levering van uw bestelling aan de bezorger.

Levering

Wij streven er naar om uw bestelde product zo snel mogelijk te leveren. Wanneer een artikel onverhoopt niet op voorraad is, krijgt u hiervan per email bericht. Zodra het bestelde product binnen is sturen wij het alsnog naar u toe. Indien u, als gevolg van een te lange levertijd, wilt afzien van aankoop van uw product, dan zal het volledige bedrag binnen 14 dagen na aakoop naar u gecrediteerd worden.

Klachten

Heeft u klachten of opmerkingen over onze producten, onze webshop of onze dienstverlening? Dan vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch (0412-482 812) of via ons e-mailadres info@klwerken.nl

Wij zullen altijd ons best doen een passende oplossing te vinden voor uw klacht. Mocht u als klant niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u zich wenden tot Stichting Webshop Keurmerk.

Zij zullen bemiddelen bij het vinden van een passende oplossing voor uw klacht/probleem. U kunt u klacht bij Stichting Webshop Keurmerk melden op: info@keurmerk.info

Privacy Policy

Klimatologisch Werken respecteert de privacy van de gebruikers van zijn website(s) en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u aan ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om het bestelproces zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen. Voor alle overige doeleinden zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Klimatologisch Werken zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden ter beschikking stellen, anders dan derden die zijn betrokken bij het bestelproces.

Klimatologisch Werken gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:

– Wanneer u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, het afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling te kunnen verwerken.
– Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over trends en ontwikkelingen, maar ook voor acties en aanbiedingen.
– Wanneer u hier geen behoefte meer aan heeft, stuurt u een mail naar info@klwerken.nl. Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.
– Deze webshop van Klimatologisch Werken maakt geen gebruik van cookies. Dit zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer waardoor we bijvoorbeeld kunnen zien waar uw interesses liggen.

Heeft u na het lezen van bovenstaande nog vragen, stuur dan een email naar info@klwerken.nl. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Herroepingsrecht

Wat houdt uw herroepingsrecht in? Voor alles wat u op afstand (dus via internet, telefoon of post) binnen de EU koopt geldt een herroepingsrecht. Dat is een ‘afkoelingsperiode’ van minimaal 14 werkdagen, waarbinnen u het recht heeft om de koop ongedaan te maken. De enige kosten die wij u daarvoor in rekening zullen brengen zijn de kosten voor het terugzenden van het product dat u bij nader inzien niet wenst.

Tijdens deze afkoelingsperiode heeft u als consument het recht om hetgeen u gekocht heeft te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u het geleverde product ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat in de winkel ook zou mogen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar proberen, echter NIET gebruiken.

Voorbeelden
Een kledingstuk mag u passen, maar niet gaan dragen. Een wasmachine mag u bekijken, maar u mag er geen wasjes mee draaien. Een paar schoenen mag u passen, maar men mag er geen wandeltochten mee houden. Dit betekent dat u een product van Klimatologisch Werken mag opzetten en uittesten, er mag echter niets mee worden gedaan dat de ‘nieuwstaat’ van het product aantast.. Intensief gebruik tast de nieuwstaat wel aan en is derhalve niet toegestaan.

Gebruik maken van uw herroepingsrecht
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht dan doet u dat door terugzending van het product binnen de bedenktijd (14 dagen) of door een verklaring gericht aan de verkoper te sturen binnen de bedenktijd. Wij zullen binnen 30 dagen na ontvangst van het product het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending aan u retourneren.

Heeft u ondanks deze uitleg nog vragen over het herroepingsrecht dan kunt u uw vraag per email stellen aan onze klantenservice: info@klwerken.nl.

Garantie

Op al onze producten zit 2 jaar garantie op fabrieks- en montagefouten. Defecten veroorzaakt door uw eigen toedoen of veroorzaakt door slijtage kunnen weliswaar in de meeste gevallen door ons gerapareerd worden, maar tegen kostprijs. Dit valt niet onder garantie.

Verzenden

Zodra uw bestelling bij ons binnen is nemen wij zo snel mogelijk contact met u op over de dag en het tijdstip waarop u de bestelling kunt verwachten.

0
Winkelmandje
CHAT